Isnin, Disember 26, 2005

Takut Padamu

Oh Tuhan, berikanlah sedikit rasa cinta-Mu padaku
Semoga seluruh cintaku untuk-Mu

Oh Tuhan, kurniakanlah sedikit rasa takukan-Mu
Padaku semoga ku tidak takut selain-Mu …

Ya Allah dengan Rahmat-Mu kurniakanlah …

Ya Allah jadikanlah air mataku diwaktu takut dengan-Mu
Pemadam api neraka-Mu jatuhnya air mataku
Menggugurkan dosa-dosaku

Tuhan kalau bukan dengan Rahmat-Mu
Aku tidak akan selamat
Setidaknya jika bukan Rahmat-Mu
Aku tidak akan terlepas dari azab-Mu

Aku lemah bantulah aku
Untuk bermujahadah selalu …
Syaitan sering menipu dayaku
Lindungilah aku darinya

 

Al-faqirah ilaLLah:

"Allah matlamat kami, Rasul pimpinan kami, Al-Quran perundangan kami, jihad jalan kami, syahid cita-cita kami"
adiemad
012-2900354
NADIE SAKURA E-SHOP
http://www.adiemad.com/ver2

1. Air Market
2. Jualan Busana Muslimah, Bahan-bahan ilmiah dll.

3. Web Designing

5. Program Affiliate
6. Ruangan Iklan Untuk Disewa

 

Tiada ulasan: