Khamis, Julai 09, 2009

Dugaan apakah ini??

Ya Allah apakah dugaan ini?

Karangan 13 muka surat yg ku buat untuk dipersembahkan kepada bos sekerat hari ni corrupt... huarghh!! Sedihnya..

Muhasabah balik: Buat td dalam keadaan marah meluap.. sbb mula2 bg bos 2 muka, dia xmau.. sy kata "ceklah spek je bos" kalau nak yg panjang. Bos kata, xmau.. buat gak. Haaa ambik.. sy buat sampai 13 muka, larat x dia nak baca.. sekali send2 dia kata xleh buka.. sy cek balik dlm pc.. pc pun kata corrupt!!! Alamak.. cemana ni??

Huhu, alhamdulillah ala kulli haal.. sambung esok lah.. aku nak balik..

`BERKHIDMAT UNTUK NEGARA' tukaaar -> BERKHIDMAT KERANA ALLAH BUKAN KERANA BOS!! Faham. Full stop!

2 ulasan:

liyafendi berkata...

kena buat karangan pasal apa tu Adie? Saya pun pernah kena mcm tu masa keje dulu..taihen datta..ganbatte ne:)

adiemad berkata...

Kena buat ulasan sistem liya. Bos kena bagi dekat pengarah.. Alhamdulillah dah siap. dah hntr, kalau xde bos komen nih kang alhamdulillah. boleh la dengan tenangnya balik kota bharu;)