Khamis, Januari 07, 2010

Orang baru

Alhamdulillah ala kulli hal..

'bos, bini sy mabuk teruk pg ni, muntah2 smua,sy msk lwt skt' anak buah abi hntr msj
pg ni. Bbrp minit sblmnya, abi hntr sms ke bosnya

'sy msk lmbt skt bos hr ni, bawa isteri ke klinik'

Hehe. Isteri kwn abi tu ngandung, isteri abi ni.. Nape plk:-P.

Lps terima mesej tu, abi kata..'smlm abg nampak isteri dia cam genki je'
Sy jwb 'yela, takkan dia nak tnjk kat sume org dia xgenki.. Biasalah
org ngandung, perlu perhatian lebih dr suami die.. Hehe.'
Bbrp hr ni sy berasa xbrp sht.. Penat mgkin lps bjalan jauh blk ke
kb.. Arini rs nak berehat kat rumah.. Kalau ikutkan mahu ke ofis. Tp
xblh nak beri tumpuan ms bwk kete, rs tinggi rendah. Bestnya kalu ofis
kat blkg umah.. Tahukah shbt2, 3hr sy ulang alik ke ofis menyamai
jarak sy plg ke kb? Tahukah anda myledge myvi sy 3mggu lalu tlh smpai
100k km padahal umur myvi ni br nak msk 3thn bulan dpn. Org lain yg
sudah 7thn pakai kete pun blm smpai 100k. Doakanlah sy, cpt dpt keluar
dr keadaan ini.. Alhamdulillah..3x.. Apalah agaknya hikmah di sblk
smuanya ini..
Dan kini, sy perlu melalui smula pengalaman 9bln memandu sejauh hampir
140 km sehari bersama org br di sisi. Doakan.. Doakan smuanya baik2
sj. Amin3x!

--
Dihantar dari peranti mudah alih saya

http://adiemad.blogspot.com/

3 ulasan:

liyafendi berkata...

Dah start mabuk ye Adi? Odaijini ne!

Ummu Muhammad Tasneem berkata...

Haah. Dah mula hoyong hayang.. Doakan yeh

isma berkata...

Adi... tahniah!! suka nye dgr org mengandung.
jaga diri baik2 ye.